SVS JO15-2 - SPV '81 C1

Wedstrijd zaterdag 14 april 2012

SVS C2 - SPV’81 C1

Wedstrijdverslag: SVS C2-SPV C1

We begonnen goed aan de wedstrijd. We waren alleen maar in balbezit. Naderhand kregen we een vrije trap, die werd goed voorgegeven door Hilmi en Daymen maakte hem af. Het stond 1-0. Naderhand kregen we steeds meer kansen om 2-0 te maken.

Tegen het eind van de eerste helft werd er nog eens gescoord door SVS, dit keer door Dennis. Het was 2-0.
In de tweede helft hadden we weinig balbezit en er werd ook niet meer gescoord door ons maar wel door SPV. Er was een vrije trap die mooi ingeschoten werd door SPV, hij ging onderkantlat en het stond 2-1. Een paar minuten later maakte SPV de 2-2 door een actie. In de laatste minuten kreeg SPV nog een penalty en die werd gescoord en het was toen 3-2. Toen floot de scheidsrechter af en we hadden verloren.
Daymen Rutte