Lekkerkerk C2 - SVS JO15-2

21 april 2012 12:30

Wedstrijd zaterdag 21-04-12

Lekkerkerk C2 – SVS C2

In de eerste helft begonnen we in een 4-4-2 opstelling. In deze helft speelden zowel SVS als Lekkerkerk slecht. We creëerden weinig tot geen kansen. Een paar keer kwam Lekkerkerk dichtbij ons doel omdat Ricky onnodig uit het 16-meter gebied kwam. De eerste helft was het spel van de beide teams vooral slordig. Ook opvallend was dat veel spelers het syndroom van Drogba leken te hebben (de spelers vielen erg gemakkelijk).

In de tweede helft ging SVS in een 4-3-3 opstelling spelen. Dit sloeg zo aan dat Dennis op aangeven van Naoufal in de 45e minuut een goal scoorde. Lekkerkerk kwam terug met een aanval op Ricky’s doel. Ricky kwam uit zijn doel maar miste de bal, waardoor de speler van Lekkerkerk de bal er alleen maar in hoefde te tikken. Gelukkig haalde Edwin de bal net voor de lijn weg. Hiermee werd hij de man of the match. Edwin speelde een goede wedstrijd. In de tweede helft speelden we lekker, omdat we elkaar positief coachten en mooie aanvallen maakten. Lekkerkerk leek zich bij een nederlaag neergelegd te hebben. Toen was de wedstrijd afgelopen, we wonnen met 0-1.

Hsiung Ming Bruins