Cabauw C1 - SVS JO15-2

12 mei 2012 12:30

Wedstrijd zaterdag 12-05-12

Cabauw C1-SVSC2

Het was ff zoeken naar het veld, maar het is gelukt! De ouders hebben het eerste obstakel genomen, nu is het de beurt aan de jongens! Start 12.34

Poging Daymen na 3 minuutjes mislukt, herkansing Naoufal gaat naast. Tweede goede kans Naouafal net naast. Daarna poging Noah net over. Daarna gaat het weer een beetje gelijk op, over en weer op het middenveld. Goede tegenaanval, gelukkig net naast! Het coachen van de tegenstanders is ook een feest, de een roept naar links, de ander naar rechts. Hun jongens zijn het gewend blijkbaar, want ze lopen gewoon rechtdoor.

Schot van Hilmi helaas in de handen van de keeper. Tegenaanval goed gestoord door Noah, corner weggewerkt. Aanval van Naouafal, afgegeven aan Dennis, maar de keeper pakte hem net voor z'n voeten weg. Mooie aanval ingezet door Naouafal, afgegeven aan Dennis, maar net te laat, de tegenstander werkt weg. Corner. Geen resultaat helaas. Nouafall net naast. 1-0 tegenstander na 20 minuten. Aftrap, weer net naast door Naouafal. Daarna weer over en weer. Een paar meiden zorgden met schelle kreten voor een piepten in onze oren. Rust.

Na 1 minuut blessure van de tegenstander, bal uit. Dennis zette mooie aanval in, Daymen miste net de bal. Jammer! Indirecte vrije trap in het strafschopgebied, geen resultaat. Aanval Svs, Daymen net naast. Na 15 minuten 2-0, warrige aanval. Mooie aanval van Dennis, corner. Weer geen resultaat. Blessure Hsiung. Bijna een kans, maar te zacht ingeschoten door Bobby. Tegenstander wordt sterker, of SVS zakt in? Einde wedstrijd.

En, wat hierboven staat heeft m'n moeder geschreven. Wat er nog bij moet, want dat wilde ze niet opschrijven, was dat Kees en John mij de beste speler vonden.

Noah Tempel