SVS F2 - Spirit F3

Assist: Onbekend

F-Pupillen beker poule, F2, Groep 5 06

1 september 2012 8:30

Vandaag onze eerste thuis wedstrijd en gelijk een vroege om 08:30. We begonnen lekker en dit resulteerde al snel in een goal voor Irvin. De wedstrijd ging hierna gelijk op en bijde ploegen creerde kansen. Onze keep Rick stond echter goed te keepen en haalde er veel ballen uit. Hij kon echter niet voorkomen dat Spirit toch terug kwam en zelfs op voorsprong. We maakte echter nog net voor rust de gelijkmaker weer was het Irvin op aangeven van Milan. De eerste helft ging gelijk op en een gelijke stand was in mijn  ogen ook een terechte tussenstand. Na de pauze ging het fout we kregen al snel een treffer tegen. Maar het was wederom Irvin die de stand weer gelijk trok. In deze fase moest Dico er af omdat hij een schop tegen zijn enkel had gekregen van een speler van Spirit. Hierna kregen bijde ploegen nog opgelegde kansen maar was het Spirit die het beter afmaakte. De teleurstelling was groot bij veel spelers. Danny trainer F2.