SVS za 2 boekt ruime overwinning

Mannen Zaterdag reserve, 2, 4e klasse 06

15 september 2012 14:00

Acronius van der Zweep

In de eerste competitie wedstrijd van het seizoen 2012/2013 boekte SVS za 2 direct zijn eerste overwining. Het compleet nieuwe team had in de eerste helft al wel het betere van het spel t.o.v. Bergambacht 2, maar het was duidelijk dat de automatismen nog voor verbetering vatbaar zijn. De strijdlust en positieve instelling daarentegen waren al wel in ruime mate aanwezig.

Na de eerste goal (voortgekomen uit een mooie aanval) en een kop thee in de rust, liep SVS za 2 in de tweede helft eenvoudig uit naar een ruime 4-0 overwinning. Keeper Paterno had een rustige middag met slechts twee eenvoudige "terug speel balletjes".

Volgende week wacht de "avond-wedstrijd" uit tegen Perkouw 2.

Met vriendelijke groet,

Uw verslaggever ter plaatse.