heerlijke wedstrijd

Onbekend (intikker)

D-Pupillen beker poule, D1, Groep 2 24

22 september 2012 11:15

Vandaag moeten onze jongens van SVS D1 uit tegen Dillitant D1..
het weer was prima want met een lekker zonnetje kwamen we het veld op,voor de warming up.
Over de wedstrijd kan ik eigenlijk kort zijn, SVS D1 voetbalde een puike wedstrijd.
Goedlopende aanvallen ,combinatievoetbal, en ons wapen snelheid voorin...en als het dan achterin dicht getimmerd zit tja.dan zat het gewoon goed in mekaar vandaag.
we stonden na 10 min. al met 0-3 voor en daarna was de ene aanval nog leuker en mooier dan de andere...rust 0-4.
Tijdens de rust werden de jongens verteld gewoon geconcentreerd doorgaan en dat deden ze ..daarna volgden in de 2e helft nog een heleboel mooie kansen (uit goeie aanvallen).
de 0-5 en 06 lager er al gauw in waardoor de wedstrijd totaal beslist was en volgde er nog een mooie 07/08 en 09..een uitslag om trots op te zijn voor dit elftal dat pas een paar weken samen is ..maar het gaat steeds beter lopen en ga er dan ook vanuit dat we volgende week wederom gaan knallen..Proficiat mannen.

Ton.