Svs za 2 vecht voor overwinning

Mannen Zaterdag reserve, 2, 4e klasse 06

22 september 2012 16:15

?

De tweede wedstrijd in de competitie is vandaag uit tegen Perkouw 2 en deze staat bekend als de "avond wedstrijd" vanwege aftrap om 16.15 uur.

In de eerste helft wordt duidelijk dat er in de res. 4de klasse ook gewerkt moet worden voor de punten. Svs heeft moeite het spel te maken en de tegenstander krijgt in de eerste helft 2 / 3 goede kansen op een doelpunt. Gelukkig staat  daar altijd nog Stephan Paterno in het doel, die de "0" vielig naar het rust signaal brengt met uitstekende reddingen. Opgemerkt dient te worden dat Svs ook kansen kreeg en zelfs scoorde, maar deze goal werd afgekeurd vanwege vermeend buitenspel (?).

De tweede helft begon Svs voortvarend met veel balbezit en druk op het spel van de tegenstander. Er kwamen meer kansen, al duurde het nog tot de 70ste minuut alvorens Leon scoorde op aangeven van Avi. De goal was een breekpunt in de wedstrijd, Perkouw had weinig meer in te brengen, al zorgde men nog voor opmerkelijk moment door de bal uit de handen van Paterno te tikken (die klaar stond voor een uittrap) en op de paal te schieten. De (club)scheidsrechter van dienst liet dit toe, maar vloot na de aanraking met de paal pas voor een vrije trap van SVS. Dit had zomaar de 1-1 kunnen zijn geweest.....

In de slotfase zorde Vinnie voor de bevrijdende 2-0 op aangeven van Kishen. Dit was tevens de eindstand.

Na hard werken vandaag is de conclusie als volgt: 2 gespeeld - 6 punten, 6 goals mee, 0 tegen.

Op naar volgende week.

Uw verslaggever