SVS behaalt verdienstelijk gelijkspel tegen Siveo '60

Mannen Zaterdag standaard, 1, 4e klasse B

29 september 2012 14:00

Post, D.A.

Vooraf had men bij SVS getekend voor een punt tegen Siveo '60 uit Zegeveld.

Siveo begon goed aan de wedstrijd vooral spits Stef Kuijer kreeg een aantal kansen, die hij ook weer miste.

In minuut 11 was het dan wel raak voor de spits van Siveo '60. 0-1

De rechtsback van Siveo Erik Verlaan had in minuut 38 een overtreding in de 16 nodig om Erik Fokkelman te stuiten, resultaat een gele kaart en een strafschop voor SVS, Wishnu Badal schoot deze strafschop uiterst beheerst in.1-1

Het was in de 41e minuut Bas van Leeuwen van SVS die alleen op doelman Erik Streng kon doorgaan, hij omspeelde de doelman en wist te scoren 2-1.

Dit was tevens de ruststand.

In de 2e helft werd Siveo weer sterker en ook zij mochten een strafschop benutten, dit werd gedaan door Stef Kuijer 2-2.

Spits Peter van Assendelft (die op de bank begon, omdat hij net terug van vakantie was) stond net in het veld toen hij zich weer liet gelden, nadat hij in eerste instantie miste, kreeg hij in de rebound de kans om toch te scoren 3-2.

Uiteindelijk was het spits Stef Kuijer, die met een strak schot de 3-3 inschoot.

SVS moest de wedstrijd vervolgen met 10 man, omdat Vinnie Seip geblesseerd uitviel en trainer John Dos Santos had toen zijn wissels als gebruikt.

SVS hield met 10 man goed stand en wist zodoende het verdiende punt bij te schrijven.

Opstelling. SVS:

Eric Feenstra, Marco van Deventer, Frank Schreij (c ), Wishnu Badal, Xander Kerasavopouls, Ruud van Sloten, Danny-Martijn Smulders (Ricardo Nooitrust), Vinnie Seip, Bas van Leeuwen (Roy Rijsdijk), Yannick de Lely en Erik Fokkelman (Peter van Assendelft).

Siveo '60:

Erik Streng (c ); Erik Verlaan (Ivo de Boggende), Patrick de Jong, Arien Beukers, Gert-Jan Brak, Perry Voorend, Frank v.d. Vaart (Sjoerd Blonk), Martijn Verlaan, Stef Kuijer, Marc van Amerongen en Maico van Moorselaar.