1e plaats een feit

D-Pupillen beker poule, D1, Groep 2 24

6 oktober 2012 10:00

Kevin Prins

Vandaag moesten onze jongens van SVS D1 thuis tegen DCV D1 voetballen,inzet was simpel van deze wedstrijd bij winst was de 1e plaats binnen in de bekercomp.
in de wedstrijdbespreking(in de mooie nieuwe kleedkamer)werd vooral duidelijk gemaakt vanaf de 1e min.druk naar voren en als  team te gaan voetballen..
SVS D1 liet gelijk al vanaf de 1e min. zien wat ze aan voetbal in huis hebben...snelheid inzet en goede passing naar mekaar zorgde dat DCV D1 er amper uit kwam.
Toch durde het nog tot de 14 min.voordat de 1-0 viel maar na een mooie voorzet van Justin op links kwam de bal bij Thomas en knalde hij de 1-0 binnen.
Vlak daarna kreeg DCV zijn enigste grote kans van de wedstrijd maar die werd mooi van de lijn gehaald door Thomas en toen Damian daarna vanaf 15/16 meter de 2-0 er inknalde was het verzet bij DCV toch we aardig verdwenen.
na de rust gingen de mannen van SVS D1 gewoon door en was het Kick die met een mooi draai de 3-0 er in kegelde.
De 4-0 was een mooi lob van Justin die zijn tegenstander te snel afwas..
en de 5-0 ontstond uit een verre  pegel van Steven (25m) die op de lat uiteenspatte
waarna Gino de bal zeer beheerst in de verre hoek tikte....einde oefening en de 1e plaats was een feit en dat werd dan ook eventje gepast gevierd door de spelers samen met de ouders en supporters..proficiat mannen ,ga zo door richting competitie dan kan het nog een heel mooi seizoen worden..

Ton.