D2 BEGINT WARM TE DRAAIEN VOOR DE COMPETITIE!!!!

SVS JO13-2

Jodan Boys D4

Tim Franken (schot)
Assist: Nigel Henzen
Rody Hansen (kopbal)
Tim Franken (schot)
Assist: Nigel Henzen

D-Pupillen beker poule, D2, Groep 3 06

20 oktober 2012 10:00

Leendert de Bruin

Na een wat onwennige start van de beker poule begint de D2 warm te draaien voor de start van de competitie 2012/2013.
Dit vreemdelingenlegioen (ze kwamen overal vandaan) was niet gewend met elkaar te voetballen dus lag er een schone taak voor Vinnie te wachten om hier iets van te maken.
Nou......complimenten!!! Vinnie, want de wedstrijd tegen Jodan Boys (toch een topklasse vereniging) was een lust voor het oog en langs de lijn werden trotse ouders gesignaleerd. Jodan Boys ging fel van start en zette de boel al snel onder druk, maar SVS raakte niet van slag en nam het initiatief over wat resulteerde in een mooie treffer van Tim na een steekpass van Nigel. SVS had de regie in handen en Jodan Boys liepen als opgejaagd wild over het veld. Even was er paniek want onze keeper Gideon raakte geblesseerd, maar gelukkig hebben wij Jack ook nog dus geen probleem! In de 20e minuut kregen wij een corner die Renzo goed voor de pot kreeg en die Rody met het hoofd verzilverde. Dat is dus lekker thee drinken met 2-0 op zak.

Na de rust bleef SVS druk zetten en goed voetballen. In de 35e minuut werd Tim weer gelanceerd door Nigel en maakte ook deze kans mooi af; 3-0. Toen was de wedstrijd gespeeld en Jodan Boys niet bij machte het tij te keren.

Dit was een echte teamprestatie want iedereen deed zijn best van keeper tot spits en andersom. Het is een heel leuk team met jongens die wat voor elkaar over hebben en als deze lijn doorgezet kan worden zou het wel eens een hele leuke competitie kunnen worden.
Goed werk Vinnie!!!!

Sportieve groet, Jan Franken