Is Svs za2 de vorm kwijt?

Lekkerkerk 2

SVS 2

Mannen Zaterdag reserve, 2, 4e klasse 06

6 oktober 2012 11:00

Uw verslaggever werd gisteren geinformeerd over het teleurstellende resultaat van Svs za 2. Uit tegen Lekkerkerk 2 werd met 3-0 verloren. Twee doelpunten kwamen voort uit onfortuinlijke eigen goals van Kishan Badal en Danny Pacheco.

Er werd beter gevoetbald dan vorige week, maar nog altijd onder het vereiste niveau in de res. 4de klasse zaterdag. Men is nu 2 weken vrij en naar het zich laat aanzien kan Svs za 2 deze weken goed gebruiken.

Opvallend detail was dat de wedstrijd van Svs za 1 niet doorging en dat trainer J. dos Santos afwezig was in Lekkerkerk.

Volgende wedstrijd is nog onbekend.

Uw verslaggever.