Svs za 2 wint Capelse derby!

SVS 2

Capelle 4

Roy Rijsdijk (schot)
... (penalty)
Leon Aalburg (intikker)
... (schot)
Roy Rijsdijk (schot)

Mannen Zaterdag reserve, 2, 4e klasse 06

3 november 2012 16:15

Eric Blaauw

Uw verslaggever ter plaatsen zag een boeiende wedstrijd die zijn aanvang had om 16.50 uur!

Svs kwam via een heerlijk schot van Roy Rijsdijk op voorsprong. Echter, 5 minuten later kreeg Svs een (onterechte?) strafschop tegen (volgende de scheidsrechter van dienst een bewuste handsbal van Dennis van Mourik) 1-1.

In de tweede helft kwam het aan op strijd, mentaliteit en conditie. Dit zat goed bij de heren van het tweede. Het werd achtereenvolgens 2-1 / 2-2 / 3-2 en 4-2. Deze laatste goal werd door Dennis van der Windt gemaakt in een diep donker decor, tijdstip 18.20 uur.

Bij de stand van 2-2 kreeg svs een tweede (onterechte!) penalty tegen. Deze werd gelukkig gestopt door keeper Paterno, met in tweede instantie de hulp van Vinny bierhuizen. Hierna gierden de emoties bij de keeper dusdanig op dat hij inmiddels verdacht wordt van het gebruik van emotie stimulerende middelen. Het geen leidde tot een gele kaart voor de keeper in de 86 minuut.

Opvallende details rondom deze match:
1- Scheidsrechter vllot prima, maar leek een voorkeur te hebben voor de kleur groen.
2- Paterno pakt gele kaart bij 4-2 stand en nog 5 minuten te spelen.
3- John dos Santos zag de talenten van het tweede wederom niet spelen! Hoe speel je jezelf als tweede elftal speler nu in de kijker?

Tot volgende week, uw verslaggever.