Svs za 2 zakt door de ondergrens!

Schoonhoven 3

SVS 2

Mannen Zaterdag reserve, 2, 4e klasse 06

10 november 2012 11:00

?

Uw verslaggever informeert u via dit verslag over dé teleurstelling van het weekend. Svs za 2 ging als trotse nummer 3 van de competitie naar de nummer 12, Schoonhoven 3, maar kwam van een koude kermis thuis.

Binnen 20 minuten stonden de Capellenaren met 3-0 achter en was de wedstrijd eigenlijk reeds gespeeld. Svs speelde een diep teleurstellende wedstrijd zonder passie, inzet en de juiste wedstrijd instelling. Op basis van het beschikbare talent redde men het ook niet. Mede ook omdat Schoonhoven in de rust, 4-0 tussenstand, aangaf met maar liefst 7 andere spelers dan de weken ervoor te spelen.

In de tweede helft zakte de ploeg van Peter van Gerdingen door de ondergrens. Werkelijk helemaal niets lukte en passes over 5 meter kwamen zelfs niet meer aan. De frustratie nam toe en dat bleek uit het aantal grove overtredingen. Eindstandwerd 6-0.

Hopelijk zien we in de komende wedstrijden een ander Svs.

Uw verslaggever.