Svs za 2 - Wederom de nul!

SVS 2

Dilettant 1

Onbekend (kopbal)
Assist: Roy Rijsdijk
Nnamdi Chieme (intikker)

Mannen Zaterdag reserve, 2, 4e klasse 06

1 december 2012 11:30

Acronius van der Zweep

Uw verslaggever ter plaatsen zag een leuke en sportieve wedstrijd onder leiding van een goede scheidsrechter.

In het begin van de eerste helft waren er grote kansen voor de bezoekers, daarna herstelde Svs zich en kwam het uiteindelijk tot een 2-0 ruststand. In de tweede helft duurde het even alvorens er weer gescoord werd. Het werd uiteindelijk een vrij eenvoudige  4-0 overwinning voor de ploeg van Peter van Gerdingen.

Uitblinkers in deze wedstrijd waren Martijn Rijsdijk, Nnamdi Chieme en Stephan Paterno. De keeper is trouwens al weken in vorm, maar moet zich niet met schwalbes gaan bezig houden. Dat komt zijn niveau niet ten goede.

Opvallende details waren de "geplande wissels" op voordracht van de hoofdtrainer Dos Santos. Deze zorgden voor de nodige (terechte) irritaties onder de spelers van het tweede. Gelukkig had dit geen effect op het resultaat van het tweede.

Volgende week mag men naar Oudewater. De thuisbasis van Neerlands meest kritische voetbal watcher: Johan Derksen.

Tot uw dienst, uw verslaggever.