Svs za 2 verslaat koploper!

SVS 2

DCV 2

Onbekend (intikker)

Mannen Zaterdag reserve, 2, 4e klasse 06

24 november 2012 12:00

Henk Schouten

Uw verslaggever zag deze week een boeiende wedstrijd tussen de heren van Svs za 2 en die van DCV za 2 uit Krimpen aan den IJssel. Dit ondanks een lange lijst afwezigen deze dag aan de zijde van Svs.

Gedurende de wedstrijd waren er voor beide ploegen goede kansen. Aan het einde van de wedstrijd liet het wedstrijdformulier een 1-0 eindstand zien in het voordeel van Svs. Hiermee revancheerde Svs zich voor de teleurstellende wedstrijd 2 weken geleden in en tegen Schoonhoven.

Conclusies:
Keeper Paterno hield met behulp van zijn ijzersterke defensie voor de 5de keer de nul dit seizoen; Svs wint ook de 2de derby van het seizoen op eigen veld en doet weer bovenin mee.

In de kantine onstond gedurende de middag een spontaan “kampioensfeest”. Laten we hopen dat men deze lijn door kan zetten.

Uw verslaggever.