Pittige wedstrijd..

Onbekend (schot)

D-Pupillen, D1, 1e klasse 05

12 januari 2013 11:00

Vandaag de 1e wedstrijd voor de Competitie na de winterstop,altijd benieuwd hoe die weer verloopt.
SVS D1 moest vandaag uit tegen ASW D1.
Op het  mooie complex aangekomen hadden we nog genoeg tijd over voor een goeie bespreking en warming up en vooral dat laatste was wel nodig want echt warm was het niet.
1e helft begon SVS D1 gelijk al lekker fel met veel druk naar voren en en paar mooie snelle combinaties.en al na 5 min.was het 0-1 door een mooie actie van Tommy die zijn tegenstander het bos in stuurde en hem er daarna hard in de hoek knalde ...mooi begin 0-1.
maar toen kwamen we in een fase waar we nog wel eens meer last van hebben aanvallen en mooie combinaties die niet beloond worden en ipv 0-2/3 word het bij een spaarzame actie van ASW 1-1 vlak voor rust (een doelpunt dat gescoord werd terwijl onze keeper al geblesseerd op de grong lag ,maar goed)jammer..
2e helft gingen we gewoon door en na een prima actie was het justin die een mooie spitsen goal maakte door voor zijn tegenstander de bal in de hoek te mikken 1-2 dat was lekker en daarna wederom een aantal grote kansen voor SVS D1 en ipv.1-3/4/5 maakte ASW 2-2 maar in duidelijke buiten spel positie, en werd de goal terecht afgekeurd..en bleef het uiteindelijk een terechte 1-2...
door dit resultaat zijn we nu  gestegen naar de 3e plaats klasse boys..

Ton.