Goede start na de winterstop.

Be Fair D2

SVS JO13-2

... (schot)
Rody Hansen (schot)
... (solo)
...
Onbekend (schot)
Assist: Onbekend
Onbekend (solo)
Rody Hansen (kopbal)
Assist: Onbekend
... (solo)

D-Pupillen, D2, 3e klasse 3

12 januari 2013 8:30

De eerste wedstrijd in het nieuwe jaar was tegen Be Fair D2. Het was koud maar gelukkig niet zo erg als voorspeld was.

In de winter transfer periode  hebben wij nog goed zaken kunnen doen door het aantrekken van Glenn van Dijk.

Welkom Glenn!

SVS begon slordig en liet Be Fair veel te makkelijk in de wedstrijd komen wat al snel na 5 minuten op een tegendoelpunt kwam te staan.

Gelukkig schrokken we snel wakker en Glenn bewees een goed aanspeelpunt te zijn in de spits, wat ook het combinatiespel ten goede komt. Glenn gaf de bal goed op Rody die hem daarna zeer goed afmaakte in de 12e minuut, 1-1.

In de 17e minuut had Be Fair er weer 1 in liggen door slordig spel achterin. Maar 5 minuten later werd het weer gelijk door een goede actie van Glenn, 2-2.

Niet veel later raakte Glenn geblesseerd wat voor hem einde wedstrijd betekende. Zeer jammer, wij hopen dat hij heel snel hersteld.

In de 29e minuut maakte Be Fair nog de 3-2 maar binnen 1 minuut werd het weer gelijk door een schot van Gio, die voor de zekerheid door een speler van Be Fair nog verder het doel in werd geschoten, 3-3.

Met een gelijke stand gingen wij rusten.

Na de pauze kwamen wij goed uit de startblokken en binnen 1 minuut scoorde Fernando waardoor we eindelijk voor stonden, 3-4. Nu liep Be Fair achter ons aan in plaats van andersom. Nog geen 5 minuten later werd het zelfs 3-5. Jawel, een kopbal van Rody....Man of the Match.

Je zou zeggen dat het dan makkelijk voetballen wordt maar dit was niet het geval. Be Fair kreeg de ruimte om te voetballen wat SVS toeliet. Daardoor konden zij in de 41 minuut terug komen in de wedstrijd na een miscommunicatie tussen verdediging en Jack, 4-5. Het werd dus nog even billenknijpen de laatste 10 minuten. Met kunst en vliegwerk hielden wij het doel schoon dus de winst was binnen.

Al met al een spannende, zeer sportieve en voor het publiek boeiende wedstrijd.

Gefeliciteerd jongens en een heel fijn weekend !!!!!