zeer terechte overwinning SVS D1..

SVS JO13-1

Bergambacht D1

Onbekend (scrimmage)
Onbekend (schot)
Onbekend (schot)
...

D-Pupillen, D1, 1e klasse 05

30 maart 2013 10:00

Joop Blommestijn

Vandaag moesten de jongens van SVS D1 thuis voor de competitie tegen Bergambacht D1.
Insiders wisten dat er vandaag sportieve revanche genomen moesten worden,omdat we bij de heenwedstrijd nogal (zachtjes gezegd)benadeeld waren door de scheidsrechter aldaar..
Iedereen stond dus op scherp ...en dat was al snel te merken in de wedstrijd,SVS D1 tikte Bergambacht helemaal suf en dat resulteerde al na 8 min in een 1-0 voorsprong door Damian die hem lekker afgemaakte.
Na een wederom schitterrende aanval werd het 2-0 door een mooie knal van onze spits Justin ..en toen het na aanval 10,11 of 12 weer raak was door een mooie goal van Gino, was het wel gedaan met bergambacht en mochten ze blij zijn dat het met rust maar 3-0 was..(hun leider zij na afloop het had ook 7-0 met rust kunnen staan)
2e helft was een beetje minder maar nog steeds leuk om naar te kijken, en bergambacht benutte zowaar hun enige echte kans..en verder zijn ze niet echt gevaarlijk geweest,zodat SVS D1 de punten kon vieren na afloop..nu op naar volgende week want we zitten in een flow na 7pnt uit de laatste 3 wedstrijden.