SVS wint ruim van Bergambacht

Mannen Zaterdag standaard, 1, 4e klasse B

9 februari 2013 14:00

Boer, E. den

Nadat SVS vorige week van Linschoten wist te winnen moesten de Capellenaren afgelopen zaterdag aantreden tegen hekkensluiter Bergambacht.

Dit deed de ploeg van trainer John dos Santos zonder de geschorste Stefan van der Staal, die vorige week één keer wist te scoren. Voordat Bergambacht besefte dat de wedstrijd was begonnen scoorde Peter van Assendelft binnen 34 seconden de 1-0

In het vervolg van de eerste helft kreeg SVS nog vele kansen, maar zij lieten deze onbenut.

Na de thee was het weer Peter van Assendelft die weer in de 34e seconde de 2-0 wist aan te tekenen, nu wist SVS wel de kansen te benutten, het was spits Yannick de Lely die de 3-0 op de borden bracht.

Na een fout van doelman Feenstra scoorde de tegenpartij de 3-1. Door het 2e doelpunt van Yanncik de Lely werd het 4-1, Bergambacht wist nog wat te doen door de 4-2 te scoren. Het was de 19-jarige invaller Jamie Velthaak die doelman Dooms fraai wist te omspelen en beheerst de 5-2 binnen te tikken.

SVS: Eric Feenstra; Ricardo Nooitrust, Marco van Deventer, Frank Schreij, Xander Kerasavopoulos, Erik Fokkelman (Wishnu Badal), Thomas van Campenhout, Vinnie Seip,Peter van Assendelft (Jamie Velthaak), Bas van Leeuwen (Ruud van Sloten), Yannick de Lely

Bergambacht: Stephan Dooms, Erik Vermeulen, Onno Kloet, Danny den Besten, Menno Rijkaart, Stephan de Bruijn, Martijn Eichelsheim, Henk ter Harmsel, Krisztian Tamas Sebök, Mark Ruijl, Damy Straver.

Scheidsrechter Ed en Boer uit Rotterdam gaf geel aan Menno Rijkaart (Bergambacht)