Mooi schouwspel SVS MB1 -SEP MB1

... (scrimmage)

Meisjes B-junioren zaterdag, MB1, Hoofdklasse B

16 februari 2013 11:30

Een mooie pot voetbal waarbij SVS meer had verdient dan dat ene punt wat we mee naar huis hebben genomen.Wederom een zeer sterke tegenstander waarbij er gestreden werd om elke meter .met tussendoor oogstrelend voetbal van met name SVS .iets meer geluk bij de afronding had ons dan al zeker  een voorsprong opgeleverd .toch gingen we rusten met 0-0 waarbij gezegd moet worden dat we de iets betere ploeg waren.Vol moed en vertrouwen gingen we dan ook de 2e helft beginnen en na wat kansjes over en weer wisten we de tegenstander steeds meer terug te dringen.we werkten hard waren scherp en een verkeerde uitrap van de keepster van sep(die verder een hele puike wedstrijd keepte)werd door de zeer  gedreven spelende lea uit de lucht geplukt met haar hoofd waardoor isabella meteen oog in oog stond met de keepster, en de bal vervolgens als een getalenteerd profvoetballer koelbloedig langs de keeper tegen het net jaagde .   De  0-1 was een feit en dat werd zeer uitbundig gevierd door het hele team.Svs stoomde door waarbij we echt iedereen moeten complimenteren voor de ongelooflijk inzet en werklust.na 2 zeer goede aanvallen over meerdere schijven en 2 dotten van kansen te hebben gemist op de 2-0 kwam sep er uit op rechts ,de rare hoge voorzet viel tot ieders verbazing in de linkerbovenhoek.1-1.een tegenslag die we wederom met goed voetbal wilde rechtzetten echter de vermoeidheid en geirriteerdheid  zorgden nog voor een tumultieus slot waarbij maxine en haar directe tegenstande met rood van het veld konden vertrekken.
Enkele spannende momenten voor het goal maakten deze verder zeer sportieve wedstrijd (met twee teams die allebei titelwaardig zijn) tot in de blessuretijd een spannende wedstijd waarbij de meiden hebben laten zien dat ze keihard kunnen knokken en goed kunnen voetballen.Meiden ga zo door en wie weet kunnen we stunten in deze loodzware hoofdklasse waar geen ene ploeg voor de ander onder doet.

tot maandag