SVS ZA1 blijft winnen in 2013

Mannen Zaterdag standaard, 1, 4e klasse B

9 maart 2013 14:00

Bruijn, L. de

SVS presteert in de 2e periode uitermate goed, afgelopen zaterdag kwam de rode lantaarndrager in de 4e klasse B, SPV '81 uit Polsbroek op bezoek bij de ploeg van scheidend trainer John Dos Santos.

In het begin van de wedstrijd had rechtsback Ricardo Nooitrust geluk dat hij slechts geel kreeg; hij hield een doorgebroken speler vast. Het was verder een matige 1e helft, waarin toch wel het één en ander gebeurde. In de 21 minuut was het Yannick de Lely de de 1-0 wist aan te tekenen, diezelfde de Lely moest een kwartier voor het rustsignaal met een bebloed voorhoofd het veld verlaten.

Het was Peter van Assendelft die de 2-0 ruststand op de borden bracht, net voor het rustsignaal ging Martijn de Heer door op keeper Eric Feenstra, de Heer werd door scheidsrechter Leon de Bruijn met een rode kaart van het veld gestuurd.

Na de rust verzuimde SVS de score naar dubbele cijfers uit te bouwen. SVS scoorde in de 2e helft uiteindelijk nog drie maal het waren Stefan van der Staal, Peter van Assendelft en Vinnie Seip die de score naar 5-0 brachten.

Volgende week moet SVS in een lastige uitwedstrijd tegen WDS de koppositie in de 2e periode verdedigen.

SVS: Eric Feenstra,Ricardo Nooitrust (Wishnu Badal), Marco van Deventer, Frank Schreij, Xander Kerasavopoulos, Erik Fokkelman, Thomas van Campenhout, Vinnie Seip, Peter van Assendelft, Bas van Leeuwen (Ruud van Sloten), Yannick de Lely (Stefan van der Staal).

verslag AD maandag 11 maart 2013