Positieve Afsluiter !!!!

D-Pupillen, D2, 3e klasse 3

4 mei 2013 10:00

Stefano Zappey

Zo is iedereen in spannende afwachting waar ze dit seizoen in terecht komen, zo staat dan niet alleen alweer de laatste D2 wedstrijd voor de deur, voor het overgrote deel van de groep was het zelfs de allerlaatste D wedstrijd!

Tegenstander voor deze afsluiter was Be fair, een ploeg waarvan we kort na de winterstop een mooie 4-5 overwinning op hadden geboekt.
Met 15 man begon de D2 geconcentreerd aan het duel.
Daar wij niet compleet waren kwamen Damian, Danny en Kevin ons versterken.

De eerste helft ging behoorlijk gelijk op met zo hier en daar eens een klein kansje voor beide ploegen. Gideon moest 1 keer scherp ingrijpen om een achterstand te voorkomen, voorin wilde het allemaal net niet lukken. Vlak voor rust kreeg Be Fair op een meter of 20 een vrije trap. Met een mooie trap werd de bal over de muur heen gekruld richting de verre hoek. Weer was Gideon attent en met een mooie duik pareerde hij de bal. Onze verdediging was daar zo van onder de indruk dat ze met open mond bleven staan kljken..Wat een save!!!!
Helaas waren de Be Fair spitsen wel wakker en die deden dan ook wat er met een losse bal gedaan dient te worden..intikken...0-1.

Na rust zagen we ineens een ander D2.
Met Jack op rechts en Danny op links kwam er ineens veel gevaar in het spel van SVS waardoor Be Fair niet anders kon dan achteruit gaan.
Na een minuut of 10 brak Jack door op links..met een vlotte beweging was hij er langs waarna hij een mooie voorzet gaf. Danny was er als de kippen bij om de gelijkmaker binnen te knallen. SVS bleef door voetballen wat een minuut of wat later leidde tot de tweede treffer, deze keer voor gegeven door Danny waarna Jack na 6 jaar voetballen eindelijk z`n eerste echte groot veld goal maakte...2-1.
Be Fair bleef het proberen wat zo af toe voor gevaar zorgde. Gelukkig zat het deze keer eens mee waardoor de voorsprong behouden kon blijven.
5 Minuten voor tijd was het Damian die aan alle onzekerheid een eind maakte door heel beheerst de 3-1 binnen te werken waarmee de laatste officiele seizoenswedstrijd met winst werd afgesloten.

Bedankt Damian, Danny en Kevin voor jullie versterking !!

Voor de jongens van de D2 staat er nog wel 1 oefenwedstrijd op het programma en we hebben nog een leuke wedstrijd tussen de ouders en de kids.
Met na afloop een hapje en een drankje.
Ook zijn daar straks weer de selectiewedstrijden waarvan de meesten nu overgaan naar de C'tjes.
Ik wens iedereen heel veel succes en veel plezier in het nieuwe voetbalseizoen.

Dan wil ik Ed bedanken voor de wedstrijdverslagen.
Altijd leuk en fijn dat er toch elke keer weer op een leuke manier een wedstrijd op papier word gezet.
In het begin deed Jan de leider het maar door zijn drukke werkzaamheden heeft Ed het stokje overgenomen.
Nogmaals dank hiervoor.....ook voor de vele keren dat je stond te vlaggen langs de lijnen.

Ook wil ik Vinnie bedanken voor het begeleiden van onze jongens en Jan die op zijn beurt weer op de zaterdagen Vinnie bijstond als leider van dit team.

Marieke wil ik bedanken voor haar administratieve hulp elke zaterdag weer.

Wie ben ik nog vergeten???

Allen die elke zaterdag weer onze jongens stonden te supporten want de opkomst was altijd grandioos.
Zelfs tijdens de trainingen waren de ouders er.

Op naar het volgende seizoen !!!

Sportieve groet Yolanda