cvv Zwervers D3 - SVS JO13-3

D-Pupillen (najaar), D3, 6e klasse 04

2 oktober 2010

2010-2011 : 02-10-2010 cvv Zwervers D3 - SVS D3

Gepost door Richard Los op 3/10/2010 18:38:58 (139 gelezen)

D3 wint 3e wedstrijd op rij

Vandaag stonden de jongens van de Zwervers D3 op het programma. Vorige week hadden ze Capelle op 0-0 gehouden dus attent beginnen was vandaag de opdracht.
Het veld was niet best, de bal liep niet, dus over de grond spelen was niet makkelijk.

Vandaag begonnen Faydee en Lars als reserve.

Na een paar minuten werd Lewis neergelegd en kregen we al een pingel, helaas werd deze gemist, niet veel later kregen we weer een terechte pingel deze werd verzilverd door Noah.

De aanvallen gingen door en voor de rust stond het al weer 0-3.

Na de rust gingen de aanvallen verder en liepen we uit naar 0-7.

Sydney stond goed geconcentreerd te keepen, Naoh stond als laatste man goed achterin, Lennox gaat als linksback steeds beter voetballen en zijn positie houden, Dylan won bijna elk duel van zijn tegenstander als rechtsback, Floris had de spits in zijn zak als voorstopper,als verdedigende middenvelder hield Max goed zijn positie, Javan bleef ook redelijk overeind op de links half positie, op de rechtshalf plek stond Sven een goeie pot te voetballen, als aanvallende middenvelder zorgde Dennis goed voor de aansluiting naar de spitsen, Niels was voorin constant in beweging en Lewis zorgde door zijn snelheid steeds voor verwarring bij de tegenstander.
Faydee kreeg na zijn invalbeurt helaas last van zijn buik en Lars deed het ook redelijk als invaller.

Kortom een goede overwinning met soms leuk positie spel, en weer de 0 gehouden.

Doelpunten makers:
Noah 1
Niels 1
Dennis 1
Lewis 4

Deze week hard trainen want Bergambacht D2 is Zaterdag de tegenstander.

Gr van weer een tevreden coach.