Wederom ruime overwinning E3

E-pupillen, E3, Groep 7 07

14 september 2013 8:30

Joop Blommestijn

E3 heeft zijn zegereeks op een knappe wijze voortgezet.

Tegenstanders Zwervers werd met een ruime overwinning naar huis gestuurd.

Al na 2 minuten raakte Amin de lat en bij de volgende aanval scoorde Olaf meteen de 1-0.

De mannen gingen door en via wederom Olaf en Thomas werd de ruststand bepaald op 3-0!

Na rust ging het even wat stroever met de mannen maar toen Noah, weer uit een vrije trap, de 4-0 inschoot was het verzet van de Zwervers gebroken. Via Thiago (prachtige kopbal na een uitstekende assist van Adryen) en Amin werd de eindstand bepaald op 6-0. Goede wedstrijd waarin ik toch als uitblinker Sontje wil noemen.  Jammer dat hij zijn uitstekende wedstrijd in de tweede helft niet met een doelpunt bekroonde.

Volgende week wacht Moordrecht op E3, Moordrecht is de bekercompetitie ook goed gestart dus het kan een spannende wedstrijd worden.