SVS F1 - Bergambacht F1

F-pupillen, F1, Groep 2 05

7 september 2013 10:00

Mike van der Leygraaf

Deze wedstrijd hebben we goed gespeeld mannen! We kwamen in de 5de minuut al op achterstand. In de 13de minuut maakte Sem ons eerste doelpunt! Dit deed hij in de 18de minuut nog eens over!

Net voor de rust maakte de tegenstander nog 2-2.

Toen we na de rust terug kwamen op het veld zagen de jongens een sprinkhaan lopen! Ze hebben hem veilig aan de kant van het veld gezet want hij kon echt niet mee doen!

In de tweede helft zwakten we wat af! We hadden mooie kansen zoals in de eerste minuut toen Dico een mooie voorzet gaf maar die werd helaas niet afgemaakt.

Het werd uiteindelijk 2-4.

Maar.. de penalty's hebben we wel gewonnen!!

Volgende week krijgen we weer een nieuwe kans om de wedstrijd te winnen tegen Unio !!!