MEIDEN OM TROTS OP TE ZIJN (MC1)

Dilettant MC1

SVS MO15-1

Lisa Schot (schot)
Onbekend (schot)
Assist: Onbekend
Onbekend (intikker)
Assist: Onbekend

Meisjes C-junioren, MC1, Groep 1 09

14 september 2013 10:00

Vandaag stond de beslissende wedstrijd in de beker op het programma tegen mede koploper Dilettant MC1.
Bij winst zouden wij ons plaatsen voor de volgende ronde van het beker toernooi.
Ik kwam helaas pas in de rust aan door mijn werkzaamheden.
Op dat moment was de stand nog net zo als toen we gestart waren 0-0.
Wel hoorde ik van de andere trainers dat we in de eerste helft als leeuwen gevochten hadden en dat we de betere ploeg waren.
In de tweede helft gingen onze meiden verder waar ze de eerste helft gebleven waren en zetten ze de tegenstander vast op hun eigen helft.
Na een aantal kansen was het uiteindelijk Lisa die met een mooi schot ons op een 1-0 voorsprong zetten.
Daarna waren er genoeg kansen om de wedstrijd vroegtijdig te beslissen.
Na een paar uitvallen van de tegenstander die onze meiden achterin op een hele goede manier wisten te elimineren kreeg Melissa de kans op 2-0 die zei ook verzilverde.
Na de 2-0 blijven wij onze tegenstander onder druk zetten waardoor zij de bal niet meer weg konden krijgen en Anoucke na een voorzet van Demi de 3-0 kon binnen schieten.
Uiteindelijk werd het 4-0 door weer een voorzet van Demi die Melissa goed inschatte en beheerst de 4-0 binnen schoot.
Dames als we deze inzet iedere week kunnen opbrengen dan gaan we zeker goede zaken doen in de eerste klasse.
MEIDEN WIJ ZIJN TROTS OP JULLIE.

Mvg.
Edwin van Baarlen