WAT EEN OVERWINNING {MC1}

Lisa Schot (schot)

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, 1e klasse 3

28 september 2013 10:15

Vandaag moesten we aantreden in Rozenburg tegen de plaatselijke MC1.
We gingen wat gehavend weg omdat zowel Demi en Irene andere verplichtingen hadden en Denise helaas door letsel aan haar been niet mee kon spelen.
We begonnen de wedstrijd met Anoucke als wissel omdat zij heel de week ziek was geweest, helaas voor haar kwam deze wedstrijd ook nog iets te vroeg zodat we maar met 11 meiden deze slag aan moesten gaan.
In de eerste helft hadden we het af en toe moeilijk, maar vooral om ons spel te belonen met doelpunten.
Gelukkig kon Melissa een afgeslagen aanval toch nog omzetten in een 1-0 voorsprong.
Ook Shivani kreeg een geweldige kans door een schitterende steekbal van Celeste {onze gelegenheids nummer 10} helaas kon ze deze niet verzilveren maar een paar minuten daarna was het alsnog prijs en kon Shivani de 2-0 binnen schieten.
Onze tegenstander kwam na de rust het veld in met de bedoeling om er toch nog een wedstrijd van te maken en het niveau dit jaar is iets anders dan vorig jaar en ook bij de tegenstander lopen meisjes die best kunnen voetballen en een van deze meisjes kon door een klein slippertje van onze verdediging de 2-1 binnen schieten.
Maar toen kwam ons LISA kwartiertje en zij schot met 3 geweldige afstandschoten ons naar 5-1.
Ook deze deze keer legde wij onze tegenstander in het laaste kwart van de wedstrijd op de slachtbank.
Vlak voor tijd Kon melissa eveneens met een afstandschot de 6-1 binnen schieten.
Meiden zoals ik ook vorige week heb geschreven met deze inzet kunnen wij iedereen verslaan in deze afdeling we zijn weer trots op jullie.

Mvg.
Edwin van Baarlen