EN DAT IS TWEE (MC1)

Meisjes C-junioren, MC1, Groep 1 09

11 september 2013 18:30

Truus van der Linden

Vandaag moesten we aantreden tegen CKC MC1 deze wedstrijd was verplaatst naar ons terrein omdat ze bij CKC niet de ruimte hadden om deze wedstrijd te spelen.
Helaas moesten we op veld 4 spelen en dat is toch het veld met de minste antourage.
De eerste helft kwam maar langzaam op gang en daarom stonden we in de rust maar met 3-0 voor omdat we de kansen die wijzelf creerde niet wisten te verzilveren.
In tweede helft ging het allemaal wat beter maar we moesten wachten tot het laatste kwartier totdat het het pas echt los ging.
Uiteindelijk lagen we onze tegenstander toch op de pijnbank en werd het 8-0 na een paar hele mooie doelpunten van zowel Sanne, Lisa, melissa en Anoucke terwijl Shivani ons in de eerste helft al aan een doelpunt had geholpen.
De conclusie is dat we met z'n alle keihard moeten blijven werken om dit jaar in de eerste klasse een rol te kunnen gaan spelen.
Maar laten we voorop stellen dat we genoeg potentie hebben om ook in de eerste klasse een rol van betekenis te kunnen gaan spelen.
Dus meiden a.s. zaterdag weer met z'n allen strijden tegen Dilletant dan gaat het goed komen.

mvg.
Edwin