SVS blijft koploper in 4e klasse B.

SVS 1

Oudewater 1

Marvin Kamermans
Arno Baas (e.d.)

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse B

12 oktober 2013 14:00

Rossum, Th.D. van

In de wedstrijd tegen OVS Oudewater kreeg SVS vele kansen, maar deze werden niet benut.
Zo waren er kansen voor Jamie Velthaak, Wishnu Badal en Joran van Opstal.

Oudewater stelde daar 1 afstandschot tegen over, en de eerste echte kans voor de ploeg uit Oudewater was raak, eerst werd het schot van Laurens De Vor nog gekeerd door de vuisten van doelman Stephan Paterno, maar spits Marvin Kamermans was er als de kippen bij om de rebound in het doel te werken, de ruststand was derhalve 0-1

In de tweede helft bleef SVS doorgaan met aanvallen en het was uiteindelijk Joran van Opstal, die uit één van zijn vele rushes, waarin hij over het algemeen te zelfzuchtig was, de 1-1 op het bord te brengen.

Na wederom een aktie van van Opstal was het een speler van OVS Oudewater die de bal in eigen doel wist te werken en de eindstand op 2-1 te bepalen.

Bron: Kasper Luchtmeijer Multisport Radio

verslag wedstrijd op website OVS : Ovs doet zichzelf de das om!