WAT EEN INZET (MC1)

Assist: Onbekend

21 september 2013 14:00

??

Deze zaterdag hadden wij geen competitie verplichtingen dus waren we op zoek naar een oefenwedstrijd totdat de leider van de MB2 mij opbelde om een een oefenwedstrijd tegen onze eigen MB2 te spelen.
Wij gingen de wedstrijd in met de wetenschap dat onze tegenstander fysiek zeker sterker zou zijn dus moesten wij het proberen voetballend op te lossen.
In de eerste helft lieten wij zien dat onze meiden dit seizoen zeker een stap vooruit gezet hadden.
Nadat we met 1-0 achter kwamen bleven wij zoeken naar de gelijkmaker die van Sanne haar schoen kwam en wat een mooi doelpunt was dat.
Sanne kreeg een afgeslagen bal voor haar voeten op ongeveer 35 meter van het doel en zonder na te denken lag ze aan en schoot de bal met een mooie boog over de keeper het doel in.
Daarna ging onze tegenstander nog meer proberen druk uit te oefenen op onze defensie en helaas konden zij door een paar kleine foutjes uitlopen tot 3-1.
In de tweede helft bleven wij geloven in wat wij zelf kunnen en dat resulteerde in de 3-2 van Melissa die na een goede voorzet van Demi de bal goed binnen schoot.
Ook toen was het nog niet op voor onze hongerige meiden die alles uit de kast haalde om toch nog de gelijkmaker te kunnen maken.
Deze gelijkmaker kwam er ook door een mooie crosspass van Joya die daardoor Demi voor de goal zetten en Demi liet dit buiten kansje niet onbenut en kon de 3-3 binen schuiven.
Meiden zoals ik al in de nabespreking heb gezegd met deze inzet kunnen wij heel veel bereiken met elkaar.
Volgende week gaan we onze eerste wedstrijd spelen in de competitie bij Rozenburg en ook deze ploeg zullen wij een poepie laten ruiken.

Mvg.
Edwin