MA1 hard onderuit

Meisjes A-junioren zaterdag, MA1, 1e klasse 2

2 november 2013 11:30

Errol van Gerven

Na twee weken rust te hebben gehad mochten de dames vandaag weer in de wei.
de warming up werd vandaag voor het eerst afgewerkt in de nieuwe sweaters die voorafgaand aan de wedstrijd aan de dames werden uitgereikt. Carla bedankt!
Tegenstander vandaag was het Delftse SEP die vanaf de eerste minuut lieten zien over een behoorlijk goed voetballende ploeg te beschikken.
Voorafgaande aan het duel stonden beide ploegen en begeleiders een moment stil bij het overlijden afgelopen vrijdag van materiaal man Rob.
Bij deze wenst de MA1 de familie en geliefden van deze echte clubman heel veel sterkte toe..........
De wedstrijd;
In de eerste helft was het voornamelijk aan Bianca te danken dat we met een 0-0 de rust in gingen. Opmerkingen over het spel zal ik maar achterwege laten, je moet tenslotte proberen positief te blijven.
Na een donderspeech in de rust kwam er in de tweede helft zowaar wat meer strijd in het Capelse spel .Er werden wat mogelijkheden gecreeerd zonder dat dit tot echt goede kansen leidde, SEH had in het begin wat moeite met het wat fellere spel maar ook zei hadden al snel door dat de helft van het team niet thuis gaf dus die namen het heft weer in handen. keer op keer combineerden de bezoekers naar ons doel, keer op keer gaven onze dames niet thuis. Voordeel voor ons was dat SEP te weinig slagkracht had waardoor ons een fikse oorwassing bleef bespaard. De goal viel uiteindelijk in de 75e minuut middels een hard, strak schor in de kruising nadat er weer eens slap verdedigd werd op een corner.
5 minuten voor tijd kregen we een wat gemakkelijk gegeven penalty die geheel in stijl van de wedstrijd en de beleving van de dames finaal gemist werd.
De 0-1 nederlaag is vertekend maar wel volkomen terecht en uitsluitend aan jullie eigen slappe instelling te danken geweest.
Volgende week Barendrecht..ben benieuwd!