WAT EEN VECHTLUST {MC1}

SVS MO15-1

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, 1e klasse 3

2 november 2013 13:00

Vandaag moesten we naar onze mede concurrent SHO uit Oud-Beijerland.
Deze meiden hadden er in de vorige wedstrijden flink op los gescoord, dus aan ons de taak om deze meiden een halt toe te roepen.
In het begin van deze wedstrijd ging het op en neer met eigenlijk weinig kansen aan beide kanten.
Het was wel zo dat wij onze tegenstander redelijk vast konden zetten op hun eigen helft.
Heel af en toe kon onze tegenstander onder onze druk uit komen door te counteren.
Maar gelukkig was onze verdediging daar op ingesteld en konden zij dit onschadelijk maken.
Gelukkig voor ons was het Anoucke die door goed door te gaan op een voorzet vanaf rechts de afgeslagen bal van de tegenstander goed kon verwerken en voor ons de 0-1 kon binnen schieten.
Nadat wij op voorsprong waren gekomen was onze tegenstander nog meer gebrand om het ons moeilijk te maken en probeerde van alles wat uiteindelijk toch succesvol bleek en konden ze door een fout bij ons achterin gelijk maken.
Na de gelijkmaker waren ze niet van plan om het hierbij te laten en helaas door weer een fout in onze verdediging konden ze de 2-1 binnen schieten dit was tevens de ruststand.
Na de rust kwamen onze meiden gelukkig tot op de tanden gewapend uit de kleedkamer en gingen zij de strijd aan om alsnog een goed resultaat te behalen in deze wedstrijd.
Gelukkig was het door goed doorgaan van Melissa dat zijzelf de 2-2 kon binnenschieten.
Ook toen was het nog niet op voor onze meiden en gingen ze op zoek naar de winst in deze partij.
Deze kwam van de voet van een getergde Demi die in de rust even moest wisselen en daar niet blij mee was en gelukkig voor ons liet zij de voeten spreken en konden we uiteindelijkl en wel zeer terecht de 3 punten meenemen naar Capelle.
Meiden ik ben erg trots op de vechtlust die jullie zeker de tweede helft hebben laten zien
want als de zeer goed ingevallen Lisa haar vizier iets scherper had staan dan waren wij al veel eerder klaar geweest in deze wedstrijd.

Mvg.
Edwin