TOPPER SVS - SIVEO'60 EINDIGT IN DECEPTIE

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse B

14 december 2013 14:00

Syed, A.

Het affiche was goed nummer 1 SVS tegen nummer 2 Siveo '60, de thuisploeg had genoeg aan een gelijkspel om zich winterkampioen te mogen noemen.

In de 1e helft was het een gelijkopgaande strijd met open en fair voetbal, de beste kans was voor SVS spits Yannick de Lely maar hij schoot op de paal. Bij het rustsignaal was de stand dus 0-0.

In de 2e helft kwam SVS feller uit de startblokken er werd voor elke bal "gevochten" .

Peter van Assendelft werd door scheidsrechter Seyd bestraft met een gele kaart omdat de Capelse routinier volgens de arbiter een fopduik gemaakt zou hebben.

Van Assendelft werd hierdoor kennelijk geïnspireerd om er een schepje bovenop te doen, hij lanceerde een prima pass op spits Yannick de Lely die daarop de 1-0 scoorde.

SVS werd sterker en sterker, het was dan ook een grote teleurstelling dat scheidsrecht Syed uit Rotterdam aangaf niet verder te kunnen wegens blessure aan zijn knie, er werd door de medische staf van SVS nog alles aan gedaan om de referee weer op te lappen, maar dit mocht niet baten, ook werd er geen vervanger voor de scheidsrechter gevonden en moest de wedstrijd worden gestaakt met nog 22 minuten te spelen.

Wanneer de wedstrijd wordt uitgespeeld is op dit moment nog niet bekend, er zijn 2 opties volgende week zaterdag of 11 januari, de voorkeur van beide teams gaat uit naar volgende week.