DE TERECHTE KAMPIOEN IN DE 1E KLASSE [MC1}

Onbekend (intikker)

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, 1e klasse 3

14 december 2013 10:30

Vandaag moesten we onze laaste wedstrijd van dit najaar spelen tegen de MC1 van s'Gravenzande.
We waren al kampioen in deze afdeling, maar je bent pas een echte kampioen als je ook de laatste wedstrijd wint.
Dus vandaag moesten we deze wedstrijd afwerken en wat een wedstrijd is het geworden.
Vanaf de eerste minuut lieten we zien wie de kampioen in deze afdeling is.
Met goed voetbal lieten onze meiden zien waarom wij geen enkele wedstrijd hebben verloren in deze afdeling.
Ze gingen vanaf de eerste minuut vol aan de bak en dit resulteerde in het eerste doelpunt door een diepe bal van Amal die bij Demi kwam en zij deze bal door goed doorgaan voorbij de keeper kon schieten.
Wij lieten onze tegenstander af en toe alle hoeken van het veld zien en konden daarom ook de 0-2 binnenschieten door Shivani die door goed doorgaan op de keeper bij een hoge bal scherper was dan alle andere en de 0-2 kon binnen schieten.
Daarna kon Demi ook nog voor de rust ons op ruime voorsprong van 0-3 zetten door een goede aanval vanaf links die zij perfect open draaide en de 0-3 binnen schoot.
Na de rust gingen onze meiden gewoon door en konden de voorsprong uitbreiden door een perfect afgemaakte voorzet vanaf links die Amal wist te verzilveren en de 0-4 kon binnen schieten.
De laatste goal was een mooie die vanaf 30 meter vertrok van Joya haar schoen en insloeg als een bom bij de tegenstander.
Na deze 0-5 was onze tegenstander verslagen en konden we de wedstrijd uitspelen en zijn wij de ware KAMPIOEN IN DEZE KLASSE.
Meiden we zullen na de kerst vakantie zien wat er gaat gebeuren maar als we zo voetballen als vandaag dan kunnen we elke klasse aan.
Uiteindelijk zijn we na het eten van een heerlijk patatje en een snackje met iets te drinken {BEDANKT BESTUUR VAN S.V.S.} met z'n alle gaan skaten bij Skate Fever.
Het was een geweldige dag en ik denk dat iedereen het naar hun zin hebben gehad.
Ook moeten wij de meiden van de MC2 feliciteren want die hebben met z'n allen het onmogelijke gedaan om ook kampioen te worden in hun afdeling.
MEIDEN  EN BEGELEIDERS GEFELICITEERD MET HET BEHALEN VAN DIT RESULTAAT.

MVG.
Edwin van Baarlen