CKC F1- SVS F1

SVS JO9-1

F-pupillen zaterdag, F1, 1e klasse 1

18 januari 2014 8:30

Deze wedstrijd komen we wat moeilijk op gang.
CKC valt aan maar Rob verdedigt goed.
Ruben trapt de bal uit in het midden, de tegenstander krijgt de bal en scoort 1-0

Opnieuw een aanval van CKC en opnieuw verdedigt Rob mooi.
Maar ook SVS kan aanvallen! Justin, onze nieuwe speler doet een poging maar het leidt niet tot een doelpunt.
Sem probeert het ook en geeft een mooie pass aan Gideon, maar helaas gaat deze bal buiten de lijn.
CKC valt weer aan: mooi verdedigt door Bradley, waarna hij een hele mooie pass geeft aan Sem helemaal naar voren. Mooi gezien! Helaas is het schot iets te hard maar goed geprobeerd!
Hoekschop genomen door Bradley: mooi voor het doel maar wordt niet geraakt door iemand van SVS.
We krijgen direct daarna nog een hoekschop aan de andere kant . Gideon neemt hem en schiet ook mooi voor het doel, maar ook dit wordt geen doelpunt.

CKC gaat weer in de aanval. Ze spelen heel mooi over en het resultaat is een mooi doelpunt! 2-0

Sem gaat alleen in de aanval, schot op het doel maar de keeper houdt de bal mooi tegen.
Gideon neemt weer een hoekschop maar schiet in de zijkant van het doel.

En dan komt CKC weer in de aanval, maar Dico en Damjan verdedigen goed.
De tegenstander neemt een hoekschop die netjes wordt weggekopt door Sem.

Dico speelt mooi over op het middenveld naar Sem, die vervolgens kan scoren. 2-1!!
En nu gaat Sem los: hij probeert het nog een keer: schot op het doel maar de keeper houdt de bal tegen.
Opnieuw een aanval van SVS: Dico tikt naar Bradley, Bradley tikt naar Sem, Sem tikt naar Dico en Dico scoort 2-2 SUPER mooi samenspel!!!

En met dit gelijkspel gaan we de rust in.

Justin begint goed de tweede helft: komt alleen op de keeper af maar helaas schiet hij de bal iets te vroeg waardoor de keeper hem kan houden.

CKC valt weer aan, mooi schot op het doel maar Ruben houdt de bal goed tegen.

We krijgen een penalty mee: Sem neemt deze en scoort 2-3
Niet snel daarna breekt Sem weer uit: 2-4
En dat doet ie nog een keer: 2-5

CKC geeft niet op en vallen ons weer aan, ze schieten op het doel maar missen, een tweede schot wordt tegen gehouden door Ruben.
 Nogmaals worden we aangevallen: Ruben houdt de bal weer tegen maar laat de bal wel schieten. Het tweede schot mist ons doel gelukkig.

Opnieuw gaan we in de aanval. Sem scoort 2-6

Aanval CKC wordt weer goed verdedigd door Rob.
Vervolgens krijgt Damjan een mooie kans om een doelpunt te maken maar helaas mist de bal het doel van de tegenstander.

Als toetje scoort Bradley nog een prachtig doelpunt: helemaal vanaf de eigen helft neemt hij de bal mee naar het doel van CKC en maakt het netjes af: 2-7

Wat een leuke wedstrijd was het om naar te kijken! De tegenstander heeft behoorlijk partij gegeven en bleef aanvallen. Wij waren degenen die het steeds af maakten!  Goed gespeeld mannen!