SVS ZA1 HERBSTMEISTER

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse B

21 december 2013 14:30

Turk, E. den

Na het gestaakte duel (vanwege een blessure van scheidsrechter Syed) van vorige week zaterdag tussen SVS ZA1 en Siveo'60 ZA1 moesten er vandaag nog 22 minuten gespeeld worden.

Vorige week was het duel in de 68e minuut gestaakt bij een stand van 1-0 door een doelpunt van Yannick de Lely na een mooie voorzet van Peter van Assendelft.

Vandaag was het dus matchday om het herfstkampioenschap van de 4e klasse B.

Vanaf begin af aan was duidelijk dat Siveo'60 alles of niets zou gaan spelen om zo te proberen iets te veranderen aan de stand.

SVS kwam redelijk onder druk te staan, maar wist de aanvallen van Siveo'60 af te slaan. Verder dan een bal op de lat kwam de ploeg uit Zegveld niet.

Na een schitterende aktie van Lesley Maitimu in de 80e minuut gaf deze een uitstekende voorzet op Jamie Velthaak die met een mooi schot zorgde voor een 2-0 voorsprong.

Daarna probeerde Siveo'60 er alles aan te doen om de te zorgen voor een aansluitingstreffer, maar helaas voor hun leverde dit géén enkel resultaat op.

Nadat scheidsrechter den Turk na 24 minuten uiteindelijk floot voor het einde van de wedstrijd was er maar één conclusie:

SVS ZA IS HERFSTKAMPIOEN 4e KLASSE B