Kevin van Zutphen velt vonnis over SVS

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse B

1 februari 2014 14:00

Maurits, M.

Kevin van Zutphen is dit weekend de man of the match aan de kant van Alphia in de uitwedstrijd bij SVS. Van Zutphen nam deze middag de gehele doelpunten productie voor zijn rekening in de met 2-3 verloren wedstrijd.

De Alphianen kwamen al vroeg op een 0-1 voorsprong, toen doelman Dennis Timmers (hij verving de geblesseerde Dennis Vondeling) met een lange bal Kevin van Zutphen bereikte.

Halverwege de eerste helft namen de oranjehemden zelfs een 0-2 voorsprong toen Van Zutphen na een fout van SVS keeper Stephan PAterno de bal in het lege doel kon schuiven.

Alphia leek op rozen te zitten, maar zagen de gastheren na een ruim half uur op 1-2 komen door een doelpunt van Peter van Assendelft. SVS ging op jacht naar de gelijkmaker maar stranden keer op keer op keeper Dennis Timmers.

Ook in de tweede helft gingen de Capellenaren op zoek naar de gelijkmaker. Toch was het Alphia dat op 1-3 kwam. Op randje van buitenspel kwam Kevin van Zutphen één op één te staan met de doelman. Nadat Van Zutphen de doelman had omspeelt was het een koud kunstje om de bal in het lege doel te schieten.

Het geloof bij de thuisploeg was even weg en Alphia leek uit te lopen naar een grotere score. Nadat een heftige hagelbui overgewaaid was stond er nog steeds 1-3 op het score bord en zat de wedstrijd al in de slotfase.

SVS zette nog eenmaal aan, maar de Alphenaren waren het dichts bij een doelpunt.

In de slot seconde van de wedstrijd mocht SVS dan toch nog scoren (2-3 door Viennie Ramlal). Vrij snel na deze treffer vond scheidsrechter Maurits het genoeg en floot voor het laatst deze middag.