EN WEER 3 PUNTEN (MC1)

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, Hoofdklasse 1

10 mei 2014 11:45

Leendert de Bruin

Deze zaterdag moesten we tegen Forum Sport.
Ook in de heenwedstrijd hadden wij het moeilijk tegen deze ploeg maar hadden we toch gewonnen met 1-4.
Vandaag waren de weergoden ons niet gezind en kwam de regen met bakken uit de hemel en stond er veel wind wat de wedstrijd erg beinvloedde.
Ook waren er een paar van onze meiden er niet bij door vakantie, zodat we voor deze gelegenheid Isaura aan onze ploeg konden toevoegen.
We begonnen deze wedstrijd eigenlijk net als het weer niet zo best maar toch zetten we onze tegenstander onder druk op hun eigen helft en kondez zij er maar af en toe uitkomen door de lange bal op hun spitsen te spelen.
Gelukkig was er toch een doelpunt te vieren de eerste helft doordat Isaura goed doorging de bal voor het doel bracht en Shivani de 1-0 kon intikken dit was ook dirct de ruststand.
Na de rust was het weer er niet beter op geworden maar bleven onze meiden wel hun spelletje spelen en zetten de tegenstander weer direct onder druk zodat zij ook deze keer er niet uit konden komen.
Dit resulteerde in de 2-0 door Anoucke die na een voorzet van alweer Isaura de bal leep op haar schoen nam en deze over de keeper lepelde.
Ook hierna kwam onze tegenstander niet aan voetballen toe en speelde wij deze verregende wedstrijd op een professionele wijzen uit en blijven wederom de punten in Capelle.
Meiden zaterdag de halve finale van de beker dan verslaan we DOCOS en gaan we op 24 mei de finale spelen.

mvg.
Edwin