SVS MO15-1 - DSVP MC1

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, Hoofdklasse 1

8 maart 2014 11:30

Marco Zwaal

Vandaag was de terug wedstrijd tegen DSPV .

De heen wedstrijd hadden we met 0-6 gewonnen maar speelde we eigenlijk niet zo best.

Maar vandaag zag ik dat de koppie’s van onze meiden goed stonden en dat ze gebrand waren om er goede wedstrijd van te maken.

Vanaf de eerste minuut zetten we onze tegenstander onder druk zodat zij de fouten konden maken en wij hiervan konden profiteren.

Al snel konden ik het eerste doelpunt van de wedstrijd op mijn papiertje schrijven,

Deze kwam van de voet van de uitstekend spelende Shivani na een pass van Denise die de bal van achteruit naar voren speelde en Shivani met volle overgave de snelste was en de bal in het doel kon schieten.

Daarna zagen wij de een na de andere mooie aanval opgezet worden en konden we snel weer een doelpunt aantekenen.

Deze kwam van de voet van Melissa na een uitstekende pass van Sanne.

Ook hierna lieten we onze tegenstander niet met rust en door foute uittrap van de keeper en goed opletten van Melissa kon zij haar tweede van de dag op haar lijstje bijschrijven.

Het laatste doelpunt voor de rust was weer een pass van Sanne die Shivani zag vertrekken die op haar beurt weer goed doorging en de bal onder de keeper kon doorschuiven 4-0.

Na de rust gingen we door waar we in de eerste helft me gestopt waren en dat was goed voetbal laten zien.

Al snel konden we weer een doelpunt verwelkomen en weer was Shivani die een goede pass van een goed spelende Celeste perfect wist af te ronde.

Helaas door een kleine onoplettendheid in de achterhoede kon onze tegenstander tegen scoren, maar we lieten ons hierdoor niet van de wijs brengen en binnen de minuut was het

Anoucke die de 6-1 op het scorenbord  liet aantekenen.

Maar weer liet onze tegenstander zien dat ze toch ook best konden voetballen en schoten de 6-2 binnen.

Daarna zagen we weer de een na de ander goed opgezette aanval en konden we nog drie keer profiteren eerst ging Shivani voor haar vierde van de middag daarna was het opnieuw Anoucke en daarna zag Demi haar goed opgezette aanval op de paal en Anoucke liet de terug ketsende bal in het doel verdwijnen tussendoor had de tegenstander nog een doelpunt mogen maken waardoor de wedstrijd in 9-3 eindigde.

Meiden vandaag hebben jullie wel degelijk en goed te kunnen voetballen en hebben jullie ons als begeleiding en ik denk ook alle supporters laten zien dat we ook in de hoofdklasse thuis horen.

Als jullie zo voetballen dan kunnen wij nog veel meer overwinningen op ons listje gaan bijschrijven.

GEFELICITEERD WE ZIJN TROTS OP JULLIE.

Mvg.

Edwin van Baarlen.