Jodan Boys MC1 - SVS MO15-1

Lisa Schot (schot)

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, Hoofdklasse 1

15 maart 2014 10:30

Vandaag moesten we naar Jodan Boys in Gouda, deze meiden hadden 7 punten uit 7 wedstrijden dus op het eerste gezicht zouden wij deze wedstrijd naar ons toe kunnen trekken alleen is niets minder waar.
Als bij ons de kopjes niet allemaal de zelfde kant opstaan dan zijn wij ook maar een middelmatige ploeg zo ook vandaag.
Ikzelf was net voor de wedstrijd aanwezig maa hoorde al dat de warming up zeer gemakzuchtig gingen dan vrezen wij met grote vrezen.
Zo bleek ook uit de eerste helft afspraken die we voor de westrijd gemaakt hadden werden niet uit gevoerd er was absoluut geen inzet.
Het leek wel of alle meiden van de tegenstander jarig waren en wij hun alles kado wilde doen, zelfs de trainer van de tegenstander dacht dat wij heel erg goed waren maar wist niet wat hij zag.
Het eerste doelpunt viel door een fout van Karina die een terugspeel bal van Denise tegen de tegenstander op schoot en deze liet dit eerste kadotje niet aan haar voorbij gaan en schoot de 1-0 binnen.
Wij konden daar maar heel weinig tegen overzetten op 1 goed opgezette aanval na die helaas door Melissa tegen de lat werd geschoten 1-0 was tevens de ruststand.
Na de rust was het wedstrijdbeeld iets anders maar weer werden afspraken niet nagekomen waardoor wij moeilijk in een positie komen die eventueel een doelpunt zou kunnen opleveren.
Eindelijk na dik 20 minuten in de tweede helft was er een lichtpuntje, Lisa kwam vanaf de linkerkant naar binnengesneden omspeelde 2 meisjes en schoot de bal onhoudbaar voor de keeper in het doel.Daarna dachten we dat we het lek boven hadden alleen was niets minder waar.
Ook hierna was onze tegenstander veel feller dan wij zodat wij niet echt een vuist konden maken. Ook aan de tweede goal van onze tegenstander ging weer een fout vooraf. Denise schoot een achterbal tegen de rug van iemand en dit was een uitgelezen kans voor onze tegenstander om het tweede kadotje van de middag te verzilveren waardoor wij met 2-1 verlies van het veld stapte. Meiden volgende week zullen wij uit een ander vatje moeten tappen tegen Docos anders heb ik er een hard hoofd in.

.
l.