Waar is onze spirit (MC1)

DoCoS MC1

SVS MO15-1

Onbekend (penalty)

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, Hoofdklasse 1

22 maart 2014 10:15

Vandaag moesten we naar Docos de ploeg die nog geen verlies punten heeft.
Vanaf de eerste minuut konden we zien dat dit geen makkelijke wedstrijd zou gaan worden, onze tegenstander liet zien dat zowel fysiek als mentaal iets verder zijn dan wij.
Alleen wat mij zorgen baart is dat onze ploeg de spirit mist en de echte wil om te winnen.
Onze meiden doen zeker hun best maar de echte wil ontbreekt helaas.
We kwamen op achterstand door een eigen doelpunt van Amal die helaas een hoge bal verkeerd op haar voet kreeg en deze verdween achter Karina, 1-0 was tevens de ruststand.
Na de rust probeerde onze meiden er nog iets van te maken met als gevolg dat Anoucke goed doorging op een diepe bal en zij werd gevloerd door de keeper dus een penalty.
Anoucke liet dit buiten kansjes niet voorbij gaan en schoot de bal onhoudbaar achter de keeper 1-1.
Helaas door een dwaling van de scheidsrechter kregen we een onterechte strafschop tegen omdat de scheids iets gezien had wat er niet was dit betekende de doodsteek voor de wedstrijd.
Helaas konden we geen vuist meer maken en moesten we in de slot minuten nog een mooi afstandsschot van onze tegenstander incasseren zodat de wedstrijd eindigde in een 3-1 verlies voor ons.
meiden probeer de spirit en de wil om te winnen weer op te pakken want in deze competitie is nog van alles mogelijk.

mvg.
Edwin van Baarlen