SVS E3 wint met dubbele cijfers van Soccer Boys

E-pupillen zaterdag, E3, 6e klasse 17

5 april 2014 8:30

Joop Blommestijn

SVS E3 heeft goede zaken gedaan voor het kampioenschap door Soccer Boys met maar liefst 10-2 te verslaan. De eerste helft speelden de jongens met heerlijk Tikkie-Takkie voetbal hun tegenstander helemaal suf. De ruststand was dan ook al 5-0 in het voordeel van SVS. De doelpunten werden gemaakt door Dante(2), Thiago, Noah en Thomas.

Na de rust werden de Bleiswijkers iets gevaarlijker. Ze scoorden een prachtig doelpunt. SVS was direct weer bij de les en door doelpunten van Dante, Thiago, Amin en Thomas (2) werd de tien gehaald. Soccer Boys kon ook nog een doelpunt maken na een kleine onoplettendheid in de verdediging.

Een mooi resultaat van de mannen. Volgende week wacht een zwaardere opgave. Dan komt Hillegersberg op bezoek bij SVS. De uitwedstrijd tegen deze ploeg werd in januari met 3-1 verloren.

Tot slot nog een mooie statistiek: de E3 heeft dit seizoen in totaal al 158 doelpunten gemaakt en kreeg er 59 tegen in 29 wedstrijden.