SVS E4 KAMPIOEN !!!

SVS JO11-4

E-pupillen zaterdag, E4, 8e klasse 23

12 april 2014 8:30

Vandaag de kampioenswedstrijd tegen Schoonhoven E6. De spelers zijn de hele week al zenuwachtig en gedragen zich als stuiterballen. De ouders hebben stiekem al wat geregeld voor het geval dat! Hoe de wedstrijd is gegaan is mij totaal ontschoten. Ik was druk aan het filmen en had nog net tijd genoeg om de doelpuntenmakers te noteren.
Ja Ja Jamaro maakte het openingsdoelpunt!. Hij kwam van achteruit en ging op doel af en rondde prachtig af. Hij was zo snel dat het net niet op de film staat, en zijn moeder heeft het ook niet gezien. De overige doelpunten werden gescoord door Tymo, Daniel en Bart. Na afloop was het handjes schudden en FEESTEN.

Er waren fakkels ontstoken door de fans, de kinderchampagne flessen werden met moeite ontkurkt door de selectie. Vervolgens stonden er 2 dames klaar om bloemen uit te delen en ze kregen ook nog eens een medaille om hun nekkie. Na het douchen stond er een heerlijke taart klaar aan gedekte tafels. Na het gebak nog even naar de speeltuin en op naar SVS. Daar waren ook weer tafels gereserveerd en werd er op patat en frikandel getrakteerd. Er werd uitbundig meegezonden met "We are the champions". Met een grote zak snoep gingen de heren huiswaarts.

Geweldig gedaan jongens! Fans, reuze bedankt voor de geweldige steun en altijd in grote getale aanwezig. De Trainers/leiders hebben ervan genoten. Volgend jaar weer? Nog 2 wedstrijden en toernooien en dan vakantie.

Kijk voor Spieren Voor Spieren tussenstand http://svs.akire.nl