HOVDJSCR B1 - SVS JO17-1

10 mei 2014 14:30

Wedstrijdverslag zaterdag 10 mei 2014
HOVDJSCR B1 - SVS B1

De middag begon heel rustig. Af en toe viel er een druppel uit de lucht. Door enige mooie acties van ons team viel de eerste goal aan onze kant door Ricardo. Het werd zelfs 1-2 door Jeroen.
De tweede helft begon heel tam. Beide teams leken er geen zin meer in te hebben. Een woerd speelde als twaalfde man met ons mee. In de 7e minuut van de tweede helft, stond iedereen verrast. Door de tegenstander werd de bal, een paar meter voor ons doel, zachtjes neergelegd. Hij rolde rustig naar het doel, alle leden van ons team leken bevroren, de bal rolde rustig verder en kwam tenslotte zonder tegenstand ons doel in. Vanaf dat moment was het afgelopen voor SVS. De regen veranderde van motregen in stortregen. De woerd liep weg. Een duistere betovering kwam over het veld. HOVDJSCR was helemaal niet goed aan het spelen maar zodra ze in ons 16-meter gebied kwamen, werd hen niets meer in de weg gelegd. De motregen werd stortregen. Voor HOVDJSCR werd het goaltjesschieten. Het werd 7-2. Het was een collectief falen van ons team met af en toe een poging van een individuele speler om de bal tegen te houden. De stand werd niet erger doordat Ricky er ook nog een paar tegenhield.
Gelukkig is er zometeen vakantie.
Via deze weg danken alle spelers van B1 onze trainers Roel Venetiaan en Henk Schouten, lijnscheidsrechter Ankie Hammerstein en reservelijnscheidsrechter Ramon Henzen alsook de teamleidsters Susan Atmodimedjo en Avang Ku, voor hun tijd en inzet.

Avang Ku, teamleidster B1