EN DAT IS DRIE (MC1)

Assist: Lisa Schot

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, 1e klasse 1

11 oktober 2014 15:15

-Vandaag moesten we op een voor ons ongebruikelijke tijd een uitwedstrijd spelen
bij de ons nog onbekende tegenstander Graaf Willem Vac 2 uit Wassenaar.
De weg er naar toe liep al uit in een regelrechte ramp doordat er files waren richting Den-Haag en omdat onze navigatie systemen ons in de steek lieten.
Hierdoor begon de wedstrijd nogeens een half uur later.
Wel waren onze meiden afgelopen maandagavond voorzien van nieuwe tassen die gesponsord waren de "Jack Hair Style" zodat onze meiden er weer op en top bijlopen.
Helaas konden we door tijdsgebrek en het slechte weer geen foto's maken maar we zullen dit wel zo spoedig mogelijk doen.
Jack namens iedereen van de MC1 hartelijk dank hiervoor.
Gelukkig gingen onze meiden vanaf de eerste minuut weer aan de bak en zeker gezien de rommelige voorbereiding was dit zeker te waarderen.
We kwamen op een 0-1 voorsprong doordat Lisa op het juiste moment druk zette op de tegenstander bij een uittrap van de keeper, ze snoepte de bal van de tegenstander af en gaf Shelene de gelegenheid om de 0-1 binnen te schieten.
Helaas zakte ons speel iets terug waardoor we maar moeilijk kansen konden creeren.
Gelukkig na een minuut of tien herpakte onze meiden zich en kwam de een na de andere mooie combinatie tot stand.
De 0-2 was een schitterend doelpunt, Luna zette een combinatie op met Shelene die op haar beurt een mooie voorzet gaf aan Melissa die schoot zonder na te denken de 0-2 binnen.
Ook de 0-3 was een doelpunt die tot stand kwam door druk te zetten op de tegenstander waardoor er een scrimmage ontstond waar Luna en Melissa bij betrokken waren deze laatste bedacht zich geen moment en schoot de bal onhoudbaar achter de keeper van de tegenstander.
vanaf dat moment hadden we totale controle op onze tegenstander waardoor we de 0-4 konden maken die vertrok van Shelene haar voet na een scrimmage en onhoudbaar achter de keeper in het doel plofte.
De ruststand van 0-5 werd bereikt doordat Lisa een goede combinatie opzette met Sanne die kwam goed voor het doel en schoot de bal hard in het hoekje.
Na een rommelige rust want we konden niet in de kleedkamer omdat er een andere meidenploeg aan het douchen waren gingen onze meiden er weer tegenaan.
We hadden wat omzettingen gedaan zoals Kaylee in het doel en Karina in het veld probeerde we het doelsaldo te verhogen.
De 0-6 kwam van de voet van Isabelle die een pass van Shelene goed inschatte en na een mooie controle van de bal deze op een net zo mooie wijze liet verdwijnen in het doel van onze tegenstander.
De 0-7 was er weer een uit het boekje Shelene gaf een schitterrende pass vanaf links op Lisa die met een voet beweging Luna alleen voor de keeper zette die op haar beurt de bal in het uiterste hoekje plaatste.
Onze tegenstander probeerde onder onze druk uit te komen maar ons middenveld stond zeer goed.
Ook onze verdediging maakte alle ballen die per ongeluk ons middenveld passeerde professioneel onschadelijk.
Eindelijk maakte we 0-8 door een goede pass van Sanne door het midden op Isabelle die deze bal professioneel langs de keeper schoot.
Helaas was er een kleine onoplettendheid in de verdediging waardoor onze tegenstander hun eenige doelpunt van de middag konden scoren waardoor de eindstand op 1-8 kwam.
Meiden aankomende twee weken hebben we geen programma waardoor onze eerst volgende wedstrijd pas op 1 november gespeeld gaat worden
Wel blijven we door trainen dus ga je niet op vakantie dan verwachten wij jullie wel op de trainingen.

Mvg.
Edwin van Baarlen