ALS JE OOK SLECHTE WEDSTRIJDEN WINT DAN WORDT JE ....................!!!!

Rijnvogels MC1

SVS MO15-1

Onbekend (kopbal)
Onbekend (solo)
Onbekend (solo)

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, 1e klasse 1

1 november 2014 9:45

Vandaag moesten onze meiden al vroeg uiit de veren want we moesten helemaal naar Katwijk om het daar tegen de plaatselijke meiden van Rijnvogels MC1 op te nemen.
Na twee zaterdagen niet gevoetbald te hebben maar met wel een thaiboks training in de benen stonden onze meiden om 9.45 uur klaar om ook vandaag weer een overwinning te gaan behalen.
De meiden van Rijnvogels hadden uit drie gespeelde wedstrijden nog geen punten weten te vergaren dus was de opdracht voor onze meiden duidelijk zoveel mogelijk scoren zodat we VVSB op de ranglijst voorbij zouden gaan en bovenaan in onze competitie zouden komen.
Alleen vanaf de eerste minuut zagen we al vanaf de kant dat onze meiden er volgens ons veel te gemakkelijk over dachten en werden gemaakte afspraken niet nagekomen.
Toch wist Sanne met een mooie steekpass Lisa te bereiken en die gaf een goede voorzet op Melissa die met een goed schot de 0-1 aantekende.
Daarna waren er nog wel een aantal goede combinaties maar wij weten dat onze meiden veel en veel beter kunnen en met alle respect voor de meiden van Rijnvogels eiste wij als trainers dat er vandaag dubbele cijfers op het scorebord zouden verschijnen.
Toch werd het 0-2 door een goede combinatie tussen Melissa en Shivani waardoor Melissa haar tweede doelpunt van de dag kon aantekenen.
Nog voor de rust werd het 0-3 door een hoekschop van Lisa die de bal met een  stuit op het hoofd van Sanne bracht en Sanne koppte de bal mooi over de keeper dit was tevens de ruststand.
Tijdens de rust werden er paar harde woorden gesproken over inzet, afspraken en beleving met de hoop dat onze meiden het de tweede helft wel zouden oppakken maar helaas waren zij zo verkeerd aan de wedstrijd begonnen dat het niet meer om te draaien was.
Het werd 0-4 door Isabelle die met een lange rush vanaf de middenlijn alleen doorging en de bal in het netje deponeerde.
Het vijfde doelpunt was wel een verschrikkel mooi schot van Shelene die na een combinatie met Rosy het net wist te vinden van een afstand van minimaal 25 meter.
Daarna werd de uitslag toch nog enigzins dragelijk door dat Shivani op een pass van Shelene de 0-6 binnenschot en Isabelle de eindstand op 0-7 bracht op een prima voorzet van Lisa.
Meiden op naar de volgende wedstrijd en dan gaan we iedereen laten zien waarom wij bovenaan staan in onze competitie.

Mvg.
Edwin van Baarlen