Dilletant 2 - SVS 2

Robin Bonemeijer (intikker)

Mannen zaterdag, 2, 4e klasse 06

22 november 2014 11:00

Wedstrijd aanvang 11.00 uur Iedereen was vol goede moed en overtuigd van succes. De wedstrijd begon goed. Tempo zat er lekker in. Begin liep het wat rommelig maar SVS had al snel de controle over de wedstrijd. In de 10 min liep Micheal op de keeper van Dilletant maar deze redde ter nauwernood. Niet veel later in de 14 min een corner genomen door Bas met een kopkans door Lars. Echter stond de keeper weer in de weg.
Niet veel later kwam Lorenzo van rechts opzetten met weer een doelmogelijkheid. De bal wilde er maar niet in. De duels waren best stevig maar SVS bleef de controle over de wedstrijd houden.
In de 24 min nam Dennis een corner van de linkerzijde. Mooi voor  het doel met een kopmogelijkheid voor Darlison.
Rond de 30 min begon het wat rommelig te verlopen van SVS zijde.  Maar de mogelijkheden niet minder. Met een mooi afstandschot van Dennis in de 35 min stond daar weer de keeper van Dilletant in de weg. In de minuten daarna bleef de druk op het doel van Dilletant.
Eindelijk in de 44 min na een voorzet van Bas maakt Joey het eerste doelpunt. SVS kon lekker de rust in.
Na rust werd de trend doorgezet.In de 50 min ging Dilletant wat meer drk zetten maar dat was voor korte duur.In de 61 min werd er door Dennis een mooie actie voorbereid. Vanaf het midden van het veld gaf Dennis een mooie voorzet op Jordy op rechts. Deze gaf de bal mooi voor het doel aan Micheal, maar dat was helaas te kort .
In de 73 min kreeg Dilletant nog een kans. De speler liep richting doel, achtervolgd door Lars. Deze verijdelde de kans en SVS ging weer door waar het gebleven was. De druk opvoeren bij de tegenstander. In de 75 min kreeg Bob van Thomas  van Campenhout een voorzet aan de linkerzijde. Met een schot buiten de 16 meter schiet Bob aan de linkerzijde recht in het doel, 0-2.
Niet veel later geeft dennis in de 80 min een voorzet aan Joey, 0-3. Nu was het zaak de wedstrijd rustig uit te spelen. Ook Robin , ingevallen  in het laatste kwartier, droeg zijn steentje bij. Met een intikker in de 83 min maakt hij 0-4. Niet veel later , in de 85 min was het Jordy die de ba voor gaf aan Robin, 0-5. De wedstrijd was gespeeld. Maar toch. Met wederom een voorzet van Dennis was het Jordy die de stand 0-6 besliste.
We konden met een tevreden gevoel naar SVS terugkeren en 3 punten er bij optellend.