WAT EEN WISSELVALLIG ELFTAL (MC1)

Stolwijk MC1

SVS MO15-1

Onbekend (schot)
Assist: Onbekend
Onbekend (schot)
Assist: Onbekend

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, 1e klasse 1

6 december 2014 12:45

Vandaag stond er weer een finale op het programma want wij wilde graag zonder verlies punten herfstkampioen worden.
We moesten aantreden in Stolwijk tegen de plaatselijke MC1 en weer zoals iedere wedstrijd die wij nu spelen willen de tegenstanders van je winnen omdat wij nog geen verliespunten hebben en de ranglijst aanvoeren zo ook vandaag.
Vanaf de eerste minuut maakte de tegenstander ons het moeilijken lieten ons zien dat zij graag ons wilde verslaan.
Zoals altijd proberen wij de tegenstander onze wil op te leggen maar vandaag was dat even iets anders.
Onze tegenstander had een strijd plan uitgedacht en dat leek te gaan werken en als onze meiden niet bij de les zijn en als er een aantal niet hun niveau halen dan kunnen wij het zelfs moeilijk krijgen in deze afdeling.
Gelukkig was het Melissa die na een afstandschot van Anne die door de keeper niet goed verwerkt werd de 0-1 binnen schieten.
Daarna kregen we nog genoeg kansen om de wedstrijd in de eerste helft al te beslissen maar dat was helaas niet het geval want zowel een schot van Luna van dichtbij op de paal als een afstandschot van Lisa op de lat en nog genoeg kansen waar onze tegenstanders geluk bij hadden dat ze er niet ingingen kreeg zij ook een kans.
Deze kans werd op een prachtige manier achter Karina geschoten ook omdat onze laatste linie even niet bij de les was.
Na de rust en een paar harde woorden gingen onze meiden op zoek naar de overwinning in deze partij alleen of het door te weinig trainingsarbeid komt of dat ze er veel te gemakkelijk over denken van"het komt toch wel goed" kregen we het in de tweede helft nog moeilijker dan in de eerste helft.
Gelukkig kreeg Shelene een goede diepte pass van Isabelle en bracht met een prachtige goal de stand op  1-2.
Alleen zoals al eerder gezegd zijn onze meiden zo wisselvallig want afgelopen week speelde we nog een perfecte partij maar vandaag was het weer halen en brengen en zoals ik al een beetje zag aankomen maakte onze tegenstander weer met een mooie goal de gelijkmaker 2-2.
Helaas konden we daarna de partij niet meer naar ons toetrekken.
Meiden met veel trainingsarbeid en een goede inzet en mentaliteit kunnen we nog ver komen alleen zien jullie zoals vandaag dat ook wij het moeilijk kunnen krijgen tegen een middelmatige tegenstander als we even verslappen in dit alles.
Volgende week zaterdag staat V.V.O.R. op het programma en a.s. woensdag nog een oefenwedstrijd regen Stedoco dus allemaal de schouders eronder dan komt dit echt allemaal goed.

mvg.
Edwin van Baarlen