SVS JO13-1 - Leonidas D2

15 januari 2011 10:10

Peter Heusdens

Zaterdag  15-01-2011     SVS D1 - Leonidas D2     3 – 1

Om 10.10 floot de scheidsrechter af. Wij waren constant in balbezit wat resulteerde in een doelpunt in de vijfde minuut van Christiaan, dit was nadat Bob op de lat had geschoten.

Na enig geklungel van ons op het middenveld, ging Leonidas er in de tiende minuut met een counter vandoor. Ze kregen een vrije trap omdat Brad de bal twee keer had opgepakt. Leonidas scoorde hieruit, maar werd daarna afgekeurd wegens buitenspel. Vlak daarna was het toch raak 1 – 1.

In de twintigste minuut kreeg SVS een corner die perfect door Ricardo genomen werd en die door Luuk en Christiaan allebei werd ingeschoten, een prachtig doelpunt. Het is 2 – 1  en dit was ook de ruststand.

Tweede helft

We begonnen goed in tegenstelling tot andere wedstrijden, die begonnen we vaak slap. Leonidas was in de tweede helft niet meer gevaarlijk, we drukte ze terug op eigen helft, dit had tot gevolg dat wij in de zestigste minuut weer een doelpunt maakte, Damian dit keer, het is 3 – 1 wat ook de einduitslag was. Volgende week thuis tegen Hillergersberg D1 om 10 uur thuis, kom allemaal kijken!!

Ricardo

Het volgende wedstrijdverslag en de vuile was is voor Christiaan.