WEER VERLOREN VAN ONS ZELF (MC1)

SVS MO15-1

VVSB MC1

Onbekend (kopbal)
Assist: Lisa Schot

Meisjes C-junioren zaterdag, MC1, Hoofdklasse 1

14 maart 2015 11:30

Alexander Messemaker

Zoals ik in mijn vorige verslag al zei je"speelt zoals je traint" werd vandaag maar weer eens werkelijkheid.
Vandaag moesten we tegen VVSB MC1 en deze meiden zaten in de najaarscompetitie (1e klasse)  al bij ons in de poule maar wij zijn hun niet tegen gekomen omdat deze competitie maar tot de winterstop duurde en er geen datum voor onze onderlinge strijd was vastgesteld.
Dus vandaag konden onze meiden laten zien dat we terecht kampioen waren geworden in deze klasse.
Vanaf de eerste minuut probeerde onze tegenstander er een wedstrijd van te maken en slaagde daar behoorlijk in want de eerste kans die zij kregen was meteen raak en keken wij tegen een achterstand aan.
wij gingen zoals gewoonlijk op zoek naar de gelijkmaker maar slaagde daar absoluut niet in want als zoveel dragende spelers in je elftal al weken niet hun niveau halen dan word het zelfs voor ons een probleem om het doel van de tegenstander te vinden.
Gelukkig was er een goed genomen corner van Lisa die perfect ingekopt werd door Celeste dus gingen we rusten met een gelijke stand op het bord.
Na de rust probeerde onze meiden er weer een wedstrijd van te maken maar met alle respect voor de mensen die de velden bij SVS onderhouden maar op veld 3 valt absoluut niet op te voetballen zo slecht is dit veld.
Ik weet ook dat ik SVS daar zeker geen verwijt over kan maken maar de gemeente moet toch maar eens zelf polshoogte moeten komen nemen om dit met eigen ogen te aanschouwen.
Uiteindelijk waren wij toch ook weer de betere ploeg in de tweede helft maar konden weer geen vuist maken om de beslissende treffer in het doel te schieten.
Ook de gegeven terechte penalty kon daar geen verandering in brengen want die werd professioneel gestopt door de keeper van de tegenstander.
Ook de laatste aanvallen konden geen verandering brengen in de stand dus werd deze wedstrijd in een gelijke stand afgesloten en hebben wij maar 1 punt kunnen bijschrijven op de ranglijst wat onze concurrenten met blijde ogen tegemoet zullen zien in strijd om het kampioenschap.
Dames dit kan en moet beter want ik weet dat we veel en veel beter kunnen als wat we de laatste weken op de mat leggen met z'n allen.
Volgende week wacht de heen wedstrijd tegen Jodan Boys en dit was thuis bij ons ook geen gemakkelijke wedstrijd dus kom allemaal trainen.

Mvg.
Edwin van Baarlen